O nás

Tým artikuly tvoří zkušené kulturní manažerky a odbornice s bohatým zázemím v oblasti kultury i komerčního sektoru, kulturního fundraisingu, marketingu a produkce.

Martina Loneková

Martina se zaměřuje na propojování kultury a businessu a čerpá přitom ze svých profesních zkušeností v obou oblastech. Vystudovala divadelní manažerství na JAMU a kromě projektů divadelních vedla nebo se marketingově a fundraisingově podílela na projektech audiovizuálních, hudebních a výtvarných. Marketingové zkušenosti a vhled do světa businessu získala díky mnohaleté praxi v nadnárodní korporaci a agenturách kreativních, produkčních a eventových. S Wandou Toaderovou založila v roce 2021 agenturu Targeta, která pomáhá firmám s kulturním sponzoringem a poskytuje vzdělávání v oblasti kulturního negrantového fundraisingu. 
Linkedin

Wanda Toaderová

Wanda vystudovala kulturologii na FF UK, pracovala pro Hospodářské noviny a jiná média a v kreativní marketingové agentuře. V průběhu svého profesního života se marketingově, produkčně a fundraisingově podílela na mnoha kulturních projektech různých žánrů, velikostí a regionů. Spoluzaložila agenturu Targeta, která se věnuje propojování kulturního a komerčního světa. V ní vede vzdělávací semináře a konzultuje s kulturními organizacemi jejich negrantové fundraisingové aktivity a strategie.
Linkedin

Magdaléna Hruška

Magdaléna je manažerka v oblasti kultury. Od zahájení studia oboru Filmové a divadelní historie a teorie na Univerzitě Palackého žije v Olomouci. Jako obor navazujícího magisterského studia si zvolila Management v kultuře na Masarykově univerzitě v Brně. Od roku 2009 v Luhačovicích pořádá multižánrový festival Luhovaný Vincent, který letos završil svou existenci 13. ročníkem. Od roku 2020 řídí Nadační fond Pramen Luhačovice. Podílí se na aktivitách spolku Zlínský Zvěřinec. Koordinuje platformu Kreativní Olomouc, je členkou Kulturní komise Rady města Olomouce a Krajské inovační platformy pro kulturní a kreativní odvětví. Aktuálně v rámci svého studia působí na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde se věnuje tématu spolupráce municipalit a kulturních aktérů.
Linkedin

Markéta Rychterová

Markéta je kulturní manažerka. Vystudovala obory Management v kultuře na brněnské Masarykově univerzitě a Česká filologie-Německá filologie na Univerzitě Palackého v Olomouci. Nyní v rámci svého doktorského studia působí na Masarykově univerzitě, kde se věnuje fenoménu kulturních a kreativních odvětví a jejich podpoře. Od r. 2017 je vedoucí produkce olomoucké kulturní platformy pro současné umění PAF. Dále se podílí na aktivitách organizace Kreativní Olomouc, kde se zabývá integrací kulturních a kreativních odvětví do povědomí občanů Olomouckého kraje.